asc

Veškeré zboží skladem

asc

Dodání nejdéle do 48 hodín

asc

Výměna zboží zdarma

Reklamace do 14 dní po obdržení zásilky

Pokud Ti dorazilo zboží poškozené, v jiné velikosti nebo je jakkoliv nevyhovující, během prvních 14 dní je můžeš zdarma vyměnit nebo vrátit.

Pokud máš zájem o bezplatnou výměnu zboží za jiný kus, ZDE nalezneš veškeré potřebné informace.

V případě, že chceš zboží vrátit a získat zpět peníze, prosím pokračuj ZDE.

Reklamace po 14 dnech od obdržení zásilky

ZÁRUČNÍ DOBA

Záruční lhůta na veškeré zboží je 24 měsíců ode dne převzetí zboží kupujícím. Záruka je poskytována na skryté vady materiálu (výrobní vady), které nebyly viditelné při zakoupení zboží.

ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA

  • Mechanické poškození, které vzniklo po převzetí zboží
  • Opotřebení zboží vlivem jeho používání
  • Závady, které vznikly zacházením se zbožím v rozporu s návodem k použití, pokyny pro uživatele nebo v rozporu s obvyklým užitím, dále neodborným zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží.
  • Pokyny pro uživatele hodinek

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Zvol si jednu z následujících možností pro zaslání zboží na reklamační oddělení:

1. Objednání kurýra GLS (vrácení zdarma)

  • Objednej si ZDARMA kurýra společnosti GLS zde. Ten si pro zásilku přijede na tebou zvolenou adresu.
  • K pečlivě zabalenému zboží přilož vyplněný formulář.
  • Po přijetí balíčku na reklamačním oddělení reklamaci  posoudíme a budeme tě kontaktovat.

2. Zaslání reklamace pomoci vlastního způsobu dopravy

V případě jakýchkoliv nejasností se obrať na naše reklamační oddělení na emailu reklamace@wayfarer.cz, případně na tel. čísle +420 228 885 555.

Spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vyměnit ani vrátit.

Reklamace osobně

I na našich výdejních místech můžeš zakoupené zboží reklamovat. Po vyplnění reklamačního formuláře bude zboží odesláno zpět na sklad a do 30 dní budou peníze zaslány zpět na tvůj bankovní účet (na výdejnách peníze v hotovosti nevracíme).

Závěrečná ustanovení

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku) a jsou nedílnou součástí obchodních podmínek.

Tento reklamační řád nabývá platnosti dne 1. ledna 2014 a ruší veškerá předchozí ustanovení a zvyklosti v souvislosti se zárukou na zboží a reklamačním řízením.

Společnost X-Trader.cz s.r.o. si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Ještě stále neznáš odpověď na svou otázku?

Pak si můžeš prohlédnout nejčastější dotazy, které pro tebe pečlivě uchováváme TADY. Nebo se můžeš obrátit na naši zákaznickou podporu ZDE.

 
Google+